Cap de setmana amb talls de trànsit: dissabte al c. Jaume Casanovas i diumenge Cavalcada de Sant Isidre

Festa de la Primavera
Aquest cap de setmana se celebren a la ciutat dos esdeveniments que comportaran talls de trànsit. D'una banda, dissabte se celebra la Festa de la Primavera, amb activitats i paradetes al c. de Jaume Casanovas i a l'entorn del Cèntric. El tram entre l'av. de la Verge de Montserrat i el c. de Lleida restarà tancat al trànst durant tot el dia i també s'hi prohibirà l'estacionament de vehicles.
Cavalcada de Sant Isidre
Diumenge se celebrarà la Cavalcada de Sant Isidre, amb una cinquantena de carrosses tirades per cavalls que faran un recorregut per la ciutat a partir de les 11.30 h. De 7 a 15 h es tallarà al trànsit el c. de les Moreres entre lo Gaiter del Llobregat i Miquel Martí i Pol, ja que en aquest indret es concentraran les carrosses.
L'itinerari de la cavalcada seguirà els carrers Moreres, Josep Anselm Clavé, Doctor Soler i Torrens, pl. Mestre Ventura i Tort, Penedès, Jaume Casanovas, Lleida, Carretera de la Marina, Verge de Montserrat i Moreres.
Veure més